ПРАВИЛА ТА УМОВИ

ОПЛАТА І ДОСТАВКА

Оплата замовлення здійснюється після отримання замовлення.Наш менеджер зателефонує вам та надішле данні рахунку

Доставка Нова Пошта

Клієнт оплачує доставку самостійно;

– вантаж страхується на погоджену суму згідно з правилами обраного перевізника;

– перехід ризиків, що з втратою чи пошкодженням товару, відбувається у момент передачі товару перевізнику.

Для оформлення доставки до відділення перевізника необхідно вказати населений пункт, номер відділення, ПІБ та номер мобільного телефону одержувача.

Отримання товару та перевірка цілісності упаковки

Увага! Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні! У разі виявлення некомплекту чи пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар та відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).

Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення

Доставка товарів у зону бойових дій

Через напружену ситуацію у східному регіоні, тимчасово призупинено доставку товарів у м. Донецьк та м. Луганськ. Водночас сильно обмежена та затримується доставка по Луганській та Донецькій областях.

Строки відправлення товару

Після оформлення замовлення на сайті, з Вами обов’язково зв’яжеться менеджер та обговорить усі деталі замовлення та оплати.

За умови наявності товару на складі відправлення виконується протягом 1-2 робочих днів.

Після оплати товару не забувайте повідомити про це менеджера.

Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов на пошті?

Часткове повернення не можливе. Якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно сплатити все замовлення і потім оформити повернення, зв’язавшись з нами по телефону.

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ

1.Терміни повернення:

1.1 Повернення якісного товару можливе протягом 14 днів з моменту формування замовлення.

2.Умови повернення:

2.1 Товар не був у вжитку, і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей 2.2

Не перевищено терміну 14 календарних днів з моменту замовлення товару

2.3 Не порушена цілісність та товарний вид упаковки

*Послуги з міжміського перевезення для повернення товару оплачує покупець (виняток: помилка менеджера при формуванні замовлення) **

Ушкоджена упаковка, написи на заводській упаковці, наклеєні транспортні наклейки компанії перевізника, обмотування упаковки скотчем, намокання або забруднення упаковки розцінюється як порушення товарного виду упаковки і може бути відмовою під час повернення.

***Для оформлення повернення необхідно подати документ, що підтверджує покупку (витратна накладна) та товар в упаковці.